Coolapysseltjejen

Alla inlägg under juli 2012

Av coolapysseltjejen - 28 juli 2012 19:09

.. Veckans pyssel?!

Det komemr gå till såhär:

Varje vecka så visar jag lite insperationskort som jag själv har gjort! Som tur är så har jag några kort på lager, hehe :)

Säger vad jag har köpt vissa saker osv :)

Det är väl en bra idé? :)

Börjar redan senare idag!

Kramisar!

 

Av coolapysseltjejen - 27 juli 2012 10:24

Hejsan!

Eller godmorgon!

Hoppas ni har vaknat och ätit en riktig god frukost! Själv åt jag en jättegod macka och yoggi :)

Jag har lite feber och har världens dummaste snuva! Och jag som åker bort på måndag, åhhh ;/

Hoppas jag blir bättre, har pysslat lite som ni bara måste få se :)



 

Av coolapysseltjejen - 21 juli 2012 07:26

Japp! Idag så åker jag iväg och kommer hem på Tisdag! Kramar så länge så ses vi snart!

 

Av coolapysseltjejen - 18 juli 2012 19:42

Idag har jag varit i simhallen med världens bästa kompis!

Vi hade jätteroligt tillsammans! Vi åt pannkakor som lunch, sedan glass som mellanmål!

Jag har faktiskt varit duktig att pyssla två kort denna vecka (elller ett kort gjorde jag förra veckan, men ändå..)

Men nu säger jag det igen, kameran är URLADDAD!! Får nog ta mobilen, hehe...

Men mobilen laddar så tänker iallafall slänga in bilderna nu ikväll..

Pöss på er, ha det så bra!

 

Av coolapysseltjejen - 9 juli 2012 17:52

Denna bloggen har jag nästan glömmt helt bort att skriva i! Förlåt!Idag har jag mest använt dagen till att sola och umgås med vänner och familj!Nu när jag ändå hade näsan i mobilen så kunde jag passa på att skriva er ett inlägg!Sämert har statestiken sjunkigt mycket, men det föstår jag mycket väl!Blogga på sommaren kanske inte är någon hitt, men jag ska försöka mina läsare! ^.^Vi ses snart!

Presentation


Pysseltjejen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst med min pysselblogg, tycker ni!
 Allt!
 Att du ger mig pysseltips!
 Kollar på dina fina bilder!
 Dina söta saker!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något här:

KLockan är:

Klockan är:


Ovido - Quiz & Flashcards