Coolapysseltjejen

Alla inlägg under november 2012

Av coolapysseltjejen - 11 november 2012 15:59

Var på en scrapträff igår! Jag längtar redan tillbaka!  Det var så himla kul, och min snälla kompis mamma gav mig en bunt med färdigtryckta stämplar på papper! Tack så mycket! Fast jag och min snälle vän var mest på stan och sprang, haha.. :) Du vet vem du är blurp :)

Jag blev även bjuden på kinamat och det tackar jag så mycket för! :)


Uppdateringen är inte bra, ska försöka få upp lite bilder på vad jag gjort! Men det säger jag varje gång och det blir aldrig aldrig av ;(

 

Handlade även upp mitt pysselkort idag!


Det blev vingar, två sorters pärlor, julpapper, dubbelsidig tejp, vitt papper, pärltråd, metallstänger, blommor och två charms.


Ha det så bra, så ses vi snart!

 


Presentation


Pysseltjejen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst med min pysselblogg, tycker ni!
 Allt!
 Att du ger mig pysseltips!
 Kollar på dina fina bilder!
 Dina söta saker!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något här:

KLockan är:

Klockan är:


Ovido - Quiz & Flashcards