Coolapysseltjejen

Alla inlägg under mars 2012

Av coolapysseltjejen - 30 mars 2012 20:04

  Heej! Ska kolla på Let's dance nu, ses!



Kraam

Av coolapysseltjejen - 29 mars 2012 19:31

Kom nyss hem från träningen! Vi ahde fys sista 20 minuterna. Hade jätteont i magen hela passet ungefär  

Fick nyss en komentar om att jag inte visade den hemliga pysselsaken... Jag glömmde helt bort att pyssla den dagen, hade fullt upp!

Så, den hemliga saken kanske kommer lite senare i framtiden...

Kameran har laddat ur...... Ååhh </3


Men här kommer en bild från google vad jag håller på med nu, det är inte min virkdocka!!  

Det är jätteskojsigt, ehhehe! Testa gärna!

Men vi ses, mina kära bloggläsare!


Kraam <33

Av coolapysseltjejen - 29 mars 2012 14:47

Heej!

kom nyss hem från skolan ^^

Vet inte om jag ska pyssla nu, eller jo, lite.. Men är lite trött efter skolans TRÅKIGa film om Cristopher Columbus....


Åhh, nu ska jag kanske spela sims en stund, ses!



Kraaaam <3

Av coolapysseltjejen - 27 mars 2012 19:41

Ja! ;(

Jag har inte pysslat, ska deckorera en påse klart först!

Men har varit med en kompis idag och sedan åkte jag till träningen.

Imorgon ska jag bara vara hemma och ta det lungt tror jag!

Jag LOVAR LOVAR att jag ska ta ett kort på en ny pysselsak jag har fått av mamma! Tack så mycket <3

Nu är det toppmodell sverige snart, det måste man se! Eller hur?

Kram på er mina kära bloggläsare ♥



Slänger in en bild:

 

Av coolapysseltjejen - 26 mars 2012 20:00

Ja, hej!

Idag har jag varit med bästisen och vi cyklade till biblioteket :)

Där lånade jag pysselböcker och en bok jag ska läsa, den hete Lou! Förälskelser

Så imorgon om jag hinner innan träningen ska jag pyssla lite tänkte jag, det blir nog en påse, pennburk och en hemlig sak!

Kram kram på er!


  

Av coolapysseltjejen - 26 mars 2012 07:09

Hej!

Idag är det skola igen :)

Sen så kanske jag + min bäzzis åker in till stan en sväng!(efter skolan då)

Ni har inte gett mig mycket pysseltips, så ge mig fleeeeeer, nuuuu!

Ahha, ses!

 (Det är sol ute!) 


Av coolapysseltjejen - 25 mars 2012 19:46

Go'kväll mina kära läsare!

Idag har jag varit med en kompis, och vi spelade sims 3 Leva Livet.

Sedan så har jag varit iväg från 5 till kvart i 8, för jag och några andra kompisar har spelat badminton och så har vi byggt en hinderbana.

Nu ska jag logga in på goSupermodel.se, sedan ska jag äta och kolla på TV.

Ses imorgon!  

Av coolapysseltjejen - 25 mars 2012 08:16

... för dålig uppdatering. Har haft så mycket att göra!

Igår så var jag och min pappa+lillasyster + några nadra kompisar på ett lekland, och där var vi i några timmar.

Efter det så åkte vi till mamma's kusiner och firade en som fyllde år. Vi åt paj, mums!

Och när jag kom hem spelade jag The Sims 3 Leva Livet, som jag fick låna av mamma's kusiner.

Och nu när jag gick upp så hade tranan kommit, heheh :)

Jag fick 1 klubba, smågodis och en chokladbit.


Nu ska jag äta frukost, ses!


Kraaaam

Presentation


Pysseltjejen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst med min pysselblogg, tycker ni!
 Allt!
 Att du ger mig pysseltips!
 Kollar på dina fina bilder!
 Dina söta saker!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något här:

KLockan är:

Klockan är:


Ovido - Quiz & Flashcards