Coolapysseltjejen

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av coolapysseltjejen - 18 mars 2012 11:41

Hejsan!

Idag har min lillasyster sjungit i kyrkan med några andra, dom var så duktiga!

Sen fickade vi lite där och nu är jag hemma ;)


Visst sa jag att jag skulle pyssla igår? OCH DET HAR JAG!

Ett fint födelsedagskort!


Såhär gör man ett fint födelsedagskort:

Du behöver:

Lim

Glitterpennor(valfritt)

Ett blått papper(eller i en annan färg)

Presentpapper

Pärlor att deckorera med!


1. Ta ett färgglatt papper och vik det som ett kort.

2. Ta nu presentpappret och limma på kortet.

3. Jag klippte lite av hörnen på det första bladet på kortet.

4. Sen kan ta glitterpennorna och limma på lite olika ställen.

5. Sen kan du deckorera med pärlor på kortet!


KLART!


Bild på mitt kort:  

Ett kort när jag håller i det:

 


Ha en fortsatt härlig dag!

Kanske slänger in lite simsbilder, eller vad säger ni? 

Presentation


Pysseltjejen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst med min pysselblogg, tycker ni!
 Allt!
 Att du ger mig pysseltips!
 Kollar på dina fina bilder!
 Dina söta saker!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något här:

KLockan är:

Klockan är:


Ovido - Quiz & Flashcards