Coolapysseltjejen

Alla inlägg under februari 2012

Av coolapysseltjejen - 29 februari 2012 17:46

Hmmm.... Vad vill ni ha för pyssel?

Ska jag göra kort eller ska jag virka?

Jag ska nog virka, det blir nog bra! <3

Okej, virkar nu, bilder kommer   

Av coolapysseltjejen - 29 februari 2012 15:30

Musiken från melodifestivalen är ute på Spotify :)

3 av det gulligaste som är med:

DANNY <33


Mattias <333

Ulrik <33 

   

   


Av coolapysseltjejen - 28 februari 2012 19:35

Ja! Idag har jag först gått i skolan, sedan åkte jag till sjukhuset och satt där och lyssnade i 2 timmar, sedan åkte jag hem o åt mat, efter det är det träning   och nu har jag kommit hem!! Är så himmla trött!! Godnatt!!(ahahhaha ne skoja). Ska kolla på tv nu, hejdå!   



Ps: pyssel kommer imorrn.. 


   

Av coolapysseltjejen - 28 februari 2012 06:46

Hej!

Idag kanske jag inte bloggar så mycket, är i skolan och sen ska jag bara äta för efter maten sticker jag och tränar karate...

Ska se om vi hinner lära oss något pyssel idag, annars så kommer det ett imorrn, jag lovar!

Vill ni lära er hur man gör en söt lite figur?

Visst är det söt?


Jag tog en gammal filt och klippte två lika stora tygbitar.

Sedan sydde jag ihop tygbitarna, men jag sparade en sida för där ska man lägga i stoppningen.

När jag hade sytt ihop tygbitarna så fyllde jag figuren med en gammal strumpa(hade inte bommul hemma men om man har det så ta gärna det så blir den mjukare)..

Sedan sydde jag igen den sidan och sydde på två små knappar så den fick ögon och sedan så sydde jag på munnen som är en liten garnbit!

Lycka till med pysslandet...

Coolapysseltjejen ♥


Av coolapysseltjejen - 27 februari 2012 17:58

Jag stöpte ljus igår ju, och här kommer en bild när jag tänder det!

 

Av coolapysseltjejen - 27 februari 2012 17:54

Jag har världens bästa pappa! Han köpte massor med pysselsaker till mig idag som en överraskning! Guud så snällt av han!

Det jag fick:

 

Av coolapysseltjejen - 27 februari 2012 07:09

Jo visst! Det är kul att vara i skolan och träffa kompisar, men det värsta är att gå upp tidigt på morgonen!

Idag gick jag upp vid kvart över sex ungefär. Jag åt en macka med ost och marmelad och lite yoggi m cornflakes till frukost.

Idag ska min bästis följa med mig hem.. Så det kanske blir lite pyssel senare i kväll eller så pysslar hon och jag!

Bild på min söta lilla figur!

 



Av coolapysseltjejen - 26 februari 2012 18:21

Gokväll!

Idag så har jag varit med en kompis men på morgonen så sydde jag en mobilstrumpa.

   


Såhär blev den! Snygg?

Presentation


Pysseltjejen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst med min pysselblogg, tycker ni!
 Allt!
 Att du ger mig pysseltips!
 Kollar på dina fina bilder!
 Dina söta saker!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något här:

KLockan är:

Klockan är:


Ovido - Quiz & Flashcards