Coolapysseltjejen

Alla inlägg under juni 2012

Av coolapysseltjejen - 27 juni 2012 21:44

Hej!

Jag ska bara berätta om min gårdag nu i skrivandes stund!

Jag var hos en kompis igår, och vi badade faktiskt. Men jag doppade bara benen.. Det var 19 grader och jag tyckte det var superkallt!

Vi pysslade faktiskt också. Jag pysslade en gris av någon slags lera som var som en pinne. Sedan pysslade vi också partymaskar! Jag gjorde en katt :D

Nu måste jag sova!

 

Av coolapysseltjejen - 27 juni 2012 21:38

Hej!

Idag har jag varit hos min mormor och morfar!

Vi planterade blommor mormor och jag, sedan gick jag till mammas kusiner som bor där, och vi bakade choklademuffins och seplade sims 3! Det var jätteroligt!


Imorgon blir det nog inget speciellt jag ska göra, men vi får se vad jag hittar på!

Kram!


Av coolapysseltjejen - 24 juni 2012 10:00

Glad midsommar i efterskott allihopa!

Igår var jag hemma hos min mormor och morfar och hela släkten var där!

Vi hade jätteroligt och åt grillat, så gott!

Sedan spelade vi kubb och gick tipspromenad två gånger och frågorna var ganska svåra..


Just nu sitter jag och instalerar ett simsspel, så jag tänkte nu när jag ändå är inne på internet så kan jag ju göra ett inlägg!


Vi ses snart!

 

Av coolapysseltjejen - 22 juni 2012 10:26

Ja! FÖRLÅT!

Men hoppas ni förstår, ja, det är ju sommar och jag hinner inte och orkar inte att blogga nu!

Idag är det ju Midsommar och jag tänkte bara säga glad midsommar innan jag åker till farmor idag!


Så, kommer inte uppdatera mycket nu på sommaren, men om jag har ork så slänger jag kanske in ett inlägg snart igen - kanske blir det imorgon?



 

Av coolapysseltjejen - 16 juni 2012 21:45

Hej ;)

Idag har jag varit ute med min farbror och min pappa. Vi fikade :)

Sedan så var jag en stund med min kompis och vi spelade sims 3!

Nyss så pysslade jag lite, jag använde mig av..

♥ Ett fint papper från Victorias Design House

♥ Pärlor från min favoritpysselaffär

♥ Pennor

♥ Glitter och lim

♥ En blomma

Det var det jag använde! Men ska lägga till några fler saker sen!

Ha en bra kväll!

     

Av coolapysseltjejen - 15 juni 2012 20:48

Har inte hunnit blogga under dagen för jag har haft skolavslutning idag!

Vad skönt att slippa skolan, men vi kommer splitras sen och få nya lärare och kompisar, kommer sakna min lärare grymt mycket! Han var bara så bäst! 


Efter det gick vi och åt på en thairestaurang. Jag åt nudlar, ris och friterad kyckling!

Vi gick sdan till H&M och jag köpte jättemycket där inne...

Jag köpte bland annat ett aprikosfärgat nagellack, en blomma man kan ha i håret, Body Splacsh som luktar jättegott, en deo som luktar blomma, ett läppglans som luktar Lime, en orange och rosa nessesär och ett till läppglans och ett halsband!


Mycket, eller hur? :)

Jag hade ett presentkort där inne.

Sedan har jag ju också pysslat med min söta och goa syster. Hon använde mest min stämpel och färglaggde den sedan, medans jag kollade in mitt nya pyssel som jag också köpt idag. Jag köptte tre sorters glitter, några klistermärken och några dekorationer där det stod några ord på engelska!


Vi får se om jag hinner lägga upp en bild imorgon, för nu blir det en sväng till tvn.


Många...



Ps:

Jag använde den stämpeln med flickan som sitter ner..

   

Av coolapysseltjejen - 14 juni 2012 20:39

Hej!

Idag har några elever spelat brännboll mot lärarna, jag var med!

Man skulle klä ut sig till något, och jag var en fånge ;D


Efter så åkte jag och min mamma + min syster och hennes kompis till frisören, jag blev supernöjd!

Och nyss var vi hemma hos min mormor och morfar, fast min mormor jobbade så vi åkte och hälsade på henne på jobbet! <3


kram <3

Av coolapysseltjejen - 12 juni 2012 20:13

Nyss åkte mina gäster hem från mitt vuxenkalas och jag ska precis åka iväg till min gammelmormor och gammelmorfar.

Idag fick jag: En symaskin, två tröjor, ett par öronhängen, presentkort på H&M, en sked och en kopp med ett fat till!

Bilder kanske komemr senare! Kramar!

  

    

Presentation


Pysseltjejen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst med min pysselblogg, tycker ni!
 Allt!
 Att du ger mig pysseltips!
 Kollar på dina fina bilder!
 Dina söta saker!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något här:

KLockan är:

Klockan är:


Ovido - Quiz & Flashcards