Coolapysseltjejen

Alla inlägg under juni 2012

Av coolapysseltjejen - 12 juni 2012 06:57

.. för det är min födelsedag!  

Japp! Och idag ska jag och hela min klass åka på klassresa!

Jag längtar verkligen!


Nu kanske ni undrar vad jag fick i present av mamma o pappa och min lillasyster?

Ja, jag fick en stämpeldyna, en svart! Och några stämplar med olika motiv på!  :D Sedan fick jag scrapbookingpapper och två nagellack och tvåhundrakronor. :D

Tack så jättemycket! <3


Vi kanske ses ikväll, men om vi inte gör det så ha en fortsatt trevlig dag allihopa!

Av coolapysseltjejen - 10 juni 2012 09:42

Hej!

Igår åkte jag + mina närmsta vänner båt. Det var superkul!

Det skvätte och vi var helt dygnsura när vi gick upp på land sen! ;)

Och om ni undrar så fyller jag år snart, och jag hade en liten mysig tjejkväll med mina närmsta tjejkompisar!

Jag fick jättefina presenter av dom, kolla här!

 

Tack så mycket för dom fina presenterna! ♥

Sedan skadade sig min kompis foten, hoppas det är bättre nu!


Många...  

Av coolapysseltjejen - 10 juni 2012 09:25

Av min bästa kompis fick jag en önskepärla igår ♥

Jättefint halsband hörde till, och man ska sätta pärlan i halsbandet på något sätt!

Pärlan låg i en mussla, i ett ostron! Det luktade inte gott ska jag bara säga..

Tack så jättemycket bästis! <33

Bild:

 

Kram kram!

Av coolapysseltjejen - 9 juni 2012 21:10

Hej!

Idag fick jag ett presentkort på min favoritpysselaffär av en kompis!

Tack!

Visst är det sött??  


 

Av coolapysseltjejen - 9 juni 2012 12:42

Japp! De är omonterade, det betyder att jag inte ha en kloss att sätta fast dom i, men man kan göra en egen kloss om man inte vill köpa en ;)

 

Visst är flickorna såå söta? :D

Av coolapysseltjejen - 9 juni 2012 12:39

Japp!

Nu är den laddad och beredd på att ta kort ;)

Tänkte visa mina naglar nu, men tyvärr så blev inte bilden så jättebra! Lite suddig, men jag visar den ändå. :)

 

Suddig, jag vet!

Av coolapysseltjejen - 9 juni 2012 12:37

Här är kortet jag har pratat om!

 

Vad tycker ni?

Av coolapysseltjejen - 9 juni 2012 09:24

Heej!

Nyss åt jag frukost och nu sitter jag här framför datorn.

Snart kommer min farbror hit och ska installera wii till tvn..

 


Jag hoppas ni har en fortsatt trevilig morgon så ses vi senare idag!

Presentation


Pysseltjejen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst med min pysselblogg, tycker ni!
 Allt!
 Att du ger mig pysseltips!
 Kollar på dina fina bilder!
 Dina söta saker!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något här:

KLockan är:

Klockan är:


Ovido - Quiz & Flashcards