Coolapysseltjejen

Alla inlägg under april 2012

Av coolapysseltjejen - 30 april 2012 16:34

Just nu sitter jag och pysslar järnet. Det är detta pysslet som blir överraskningen imorgon :)

Jag kan ju avslöja att det blir ett kort! Men inte vilket kort som helst! ;) Mer bilder kommer imorgon! JAg kommer även berätta hur man gör kortet och vilka tillbehör man behöver. Som vanligt kan ni fråga om allt om ni inte fattar sen så förklarar jag sedan i ett inlägg!

Snart så ska jag äta nygrillat kött med klyftpotatis! Och sedan bär det av till farmor :)

Hejdå :)

 

Av coolapysseltjejen - 30 april 2012 16:27

Här kommer en fråga jag har fått:

Vilka bloggar följer du? :)

Svar: Jag följer: Fokis.se, Queenofsims.blogg.se, olika pysselbloggar och simsbloggar m.m



Tack för frågan! Fråga på :)

Av coolapysseltjejen - 29 april 2012 16:09

Ja! Om ni har några frågor om pyssel så kan jag göra ett inlägg sedan och svara på frågerna!

Så skicka in en fråga så svarar jag innom kort!

Kram på er så länge!  


   

Av coolapysseltjejen - 29 april 2012 16:05

Hej mina kära bloggläsare!

Igår när jag, min syster och farbror var ute på en liten shoppingtur så hittade vi lite pyssel!

Och såklart så ska jag visa pysslet här i bloggen, men jag tycker att ni kan vänta ett tag, eller? Njaa... Jag skojade bara!, här kommer bilderna från pysslet.

 

Wow vad mycket papper, eller hur? Vad ska man pyssla för något då? Ge mig tips!

Av coolapysseltjejen - 29 april 2012 13:02

Tänkte lägga upp bilder från gårdagens pysselsaker och det blir i kväll så missa inte det!

Och jag tänkte bara säga att imorgon så blir det lite dålig uppdatering på efetrmiddagen men bli inte ledsna för det! Det blir ett hemligt pyssel dagen efter! WOW!

Snart åker jag och min farbror och pappa och kollar på min lillasyster när hon dansar! Hon är så duktig.

Nu ska jag tvätta håret och sedan åker jag! Vi syns sen!


Hoppas ni längtar till pysslet! Kram Kram !<33333333333333333

 

Av coolapysseltjejen - 28 april 2012 18:50

Snälla ni....Tipsa vänner och följ mig varje dag så blir jag jätteglad!

 

Av coolapysseltjejen - 28 april 2012 18:32

... farbror!

När vi var och handlade på ett ställe idag så fick jag 30 stycken papper till scrapbooking!

Och jag tänkte berätta lite mer om det idag!

♥ Istället för att bara göra ett ''vanligt'' kort så kan man sätta in gamla bilder från tidningar, klistermärken, blommor m.m

♥ Man använder oftast fina kort och klipper också ut papper som man sedan klistrar på det fina pappret. Och runt så kan man göra en ram, sätta lite glitter m.m

♥ Dekorationen är välldigt viktig när man scrapbookar, helldre för mycket än för lite.

♥ Stämplar brukar man använda, sedan färglägger man dom och det blir superduperfint! :)


Tänkte visa lite exempel på scrapbooking, och dessa bilder kommer från google och är inte tagna av mig!! Dessa kort tyckte jag var lite extra fina när jag valde från google.


Lite scrapbookingmatrial.


Imorgon lägger jag ut bilder på mina nya papper.

Kram på er så länge!

Av coolapysseltjejen - 27 april 2012 07:15

... förkylda människa!

Men det får jag inte vara!! Jag och min kalss ska hålla i ett disco idag och jag lääängtar verkligen.. :)

Idag är det väl annars en vanlig skoldag, men ska inte vara med på gympan, för jag är duunderförkyld! Jag får kolla på ;)

Sen när jag kommer hem så ska jag fixa i ordning mig och sedan äta innan jag åker till discot.

Nu lyssnar jag på världens bästa låt (just nu iallafall)

Call Me MayBe - Carly Rae Jepsen

Hejdå, måste åka till skolan, byee :)


Presentation


Pysseltjejen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst med min pysselblogg, tycker ni!
 Allt!
 Att du ger mig pysseltips!
 Kollar på dina fina bilder!
 Dina söta saker!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något här:

KLockan är:

Klockan är:


Ovido - Quiz & Flashcards