Coolapysseltjejen

Alla inlägg den 12 april 2012

Av coolapysseltjejen - 12 april 2012 20:12

Japp!

Vi börjar såhär: Jag + några av mina diabetesvänner gick till Mc'donalds och åt med några vuxna. Sedan gick vi och bowade en stund och det var jätteroligt! Sen av mina jättesnälla kompisar så fick jag en webbkamera, tack så mycket! <333

Sedan fick jag ett jättefint påskägg med ett kort till! Och om man öppnade så var det ett jättefint halsband i, tack så mycket!<333 Aww blir så himmla glad dom är ju bara för snälla :)

Så jag har haft en underbar kväll och är väldigt trött.


Ni kanske inte visste att jag hade diabetes? Jag har iallafll diabetes typ 1 och har en pump. Man får diabetes typ 1 för bukspottkörteln som prodoserar insulin har slutat fungera. Så jag tar ungefär mellan 6-7 stick i fingret per dag. Jag har en pump och det som fär insulinet in i magen byter jag var 3-4 dag. Skicka iväg en komentar om ni har frågor! Svarar på allt   


För ett tag sen så hade jag ju 23 besökare, och det vill jag ha igen! Tänkte faktist lägga upp ett pyssel imorrn! Jag ska på stan med bästa bästisen men innan det kommer härliga farmor hem till oss och hoppas hon har med sig garn så vi kan virka :)


Aja, har haft en underbar kväll och hoppas ni har haft det lika bra som mig!

Kram mina kära läsare så syns vi snart igen :)


 


Presentation


Pysseltjejen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst med min pysselblogg, tycker ni!
 Allt!
 Att du ger mig pysseltips!
 Kollar på dina fina bilder!
 Dina söta saker!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något här:

KLockan är:

Klockan är:


Ovido - Quiz & Flashcards