Coolapysseltjejen

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av coolapysseltjejen - 19 mars 2012 19:02

Hej!

Idag har jag varit med en kompis och vi hade jätteskojigt!

Sen ringde en annan kompis och frågade om vi 3 skulle vara.. Sen kom hon och vi var ute en stund..  

Nu till det det mest viktiga av detta inlägg.... Jag ska pyssla , jihooo :) Kanske något mer svårt och pilligt pyssel gillar jag! Helst med pärlor och mycket deckoration :)

Imorgon bär det av till tandläkaren, dom ska kolla om jag behöver tandställning, hoppas att jag inte får det!  

Vad ska jag pyssla? Ska kolla lite på internet och så får vi se om jag lägger ut en bild på det jag pysslade imorgon...

Men ikväll så ska jag kolla på familjen annorlunda, mitt favvorprogram.


Ps: LÅTEN ÄR JÄTTEBRA, JAG LYSSNAR PÅ DEN NÄR JAG PYSSLAR, RITAR och städar! Jag lyssnar typ hela tiden på den :3

  


Presentation


Pysseltjejen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst med min pysselblogg, tycker ni!
 Allt!
 Att du ger mig pysseltips!
 Kollar på dina fina bilder!
 Dina söta saker!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något här:

KLockan är:

Klockan är:


Ovido - Quiz & Flashcards