Coolapysseltjejen

Alla inlägg under mars 2012

Av coolapysseltjejen - 7 mars 2012 19:27

Ja, som jag sa tidigare så har min farmor varit här!

Hon har gjort många fina saker åt mig och min syster!

När hon var här så satte hon och stickade benvärmare.

 

Bilden kan vara lite suddig, men det får ni stå ut med xD Det blir ett mönster av sig själv, collt! Eller hur?   

Sen har hon gjort fina barbiekläder också( jag leker inte med barbie. men min lillasyster gör!)

 

ÅÅ älskar tröjan! Liknar lite en pippitröja!

Ska fråga om farmor kan göra en sån!

Ska äta nu och kolla på TV, ses!



Kraam <33


Av coolapysseltjejen - 7 mars 2012 17:18

Hah! Japp!   

Vi har glosorna till på fredag!

Ska jag lägga upp en bild som jag har rita?

Ska jag rita en kändis?


Lady Gaga har jag ritat, bild kommer!


Kraaam

Av coolapysseltjejen - 7 mars 2012 07:08

Ja! för dig som inte vet: Det är en sån t.ex: En bild man har längst upp på bloggen!

Kanske ska göra en ny, tips på hur man gör? Hahhah vet inte riktigt hur man gör, men hoppas ni kan lära mig!



Kraaaam <33

Snygga Danny på bild, igen :)

 

Av coolapysseltjejen - 7 mars 2012 07:02

Godmorgon Svergie!

Idag så ska jag till skolan och efter skolan så kommer min bästa farmor hit och då ska jag fråga henne om vi inte kan virka/sticka något fint!

Bild kommer kanske lite senare idag.

Min kompis har en bra blogg, kolla gärna in!


http://bok-andrea.bloggplatsen.se/


Ha en bra dag!


Kraaaam <33



Av coolapysseltjejen - 6 mars 2012 19:56

Tjeeenare! Här kommer lite bilder från pysslet igår! :)

Asken är inte klar ännu, botten ska målas!


   

       Nu blir det lite kvällsmat och kolla på TV, skriver mer imorrn!


Kraaam <33

Av coolapysseltjejen - 5 mars 2012 19:58

Hej!

Idag så har jag varit på bibliokteket och lånat lite böcker och dataspel. Jag hittade ett The Sims 3 expansionspaket som jag lånade.

Sedan åkte jag hem till min bästis och lämmnade en liten krya-på-dig present. Hon fick en Glittertidning och en liten chokladbit!'

Nyss städade jag lite och nu ska jag kolla på familjen annorlunda. Till kvällsmat ska jag dricka smoothie och äta en macka, mums!


Imorgon kommer en bild på vad jag har pysslat idag! Kraaam <33

Av coolapysseltjejen - 4 mars 2012 19:43

Ja! Förlåt! Har inta haft tid till att blogga!

Har varit hela dagen med min bästa bästis, men när jag precis skulle gå hem så vrikade hon sin fot! ÅÅÅ stackars henne

Jag såg att hon hade så ont!  


Mitt påskägg är klart, men jag vet inte... Det är något som fattas? Kolla in min bild på påskägget och kommentera vad som fattas! Ska kanske sy dit pärlor?... Eller? 


Ska kanske se spårlöst ikväll :)


Hejdå <33

Av coolapysseltjejen - 3 mars 2012 19:18

Japp! Jag virkar ju ett påskägg och här kommer en bild på det.. 

Jag är inte klar ännu, men snart är jag!  

   

Presentation


Pysseltjejen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst med min pysselblogg, tycker ni!
 Allt!
 Att du ger mig pysseltips!
 Kollar på dina fina bilder!
 Dina söta saker!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något här:

KLockan är:

Klockan är:


Ovido - Quiz & Flashcards