Coolapysseltjejen

Alla inlägg under mars 2012

Av coolapysseltjejen - 16 mars 2012 21:56

Japp, för en stund sen kom jag hem från ett disco, jättekul var det!

ÅÅhh är så himmla trött, ska sova nu! Ses imorgon.



Kraaaaaam <33

Av coolapysseltjejen - 16 mars 2012 16:04

HAhahah, aa!

Har ändrat mig, det blir disco ikväll!(JA <3)

Kul att göra något med mina kompisar och bästisen <33


ÅÅhhh längtar!


Nu gör jag mig iordning, kram så länge!


KRAAAm   

Av coolapysseltjejen - 16 mars 2012 06:49

Heeej!

Idag så är det skola igen, :)

ÅÅÅ imorgon är det lördag! Vad innebär det? JO, LÖRDAGSGODIIIIS xD

Som vanligt, om ni kommer på bra pyssel, så skriv de gärna i en komentar :)


Snart blir det TV, sen skolan...


Kraaaaaaam

Av coolapysseltjejen - 15 mars 2012 20:07

Imorgon ska jag faktist pyssla lite, som jag har tänkt nu :)

Det blir det gamla vanliga, eller vad man ska säga. Fortsätta med min ask och göra ett roligt födelsedagskort! Ja, det ska jag göra :)

Lite tips vad man kan ha på kortet?

Om det blir fin väder imorgon ska jag nog ut och cykla och lyssna på musik på min mp3 :)

Ska fråga syrran om hon vill åka med!


Har gjort om på mitt skrivbord, riktigt nöjd faktist!


HA en fortsatt trevlig kväll!


Kraaaaam


Ps: Bjuder på en bild! Det är den asken jag ska fortsätta med imorgon!

 

Av coolapysseltjejen - 15 mars 2012 15:07

Tjeeenare!

Idag hinner jag inte med så mycket pyssel, för nu ska jag spela lite sims <3 och sedan bär det av till träningen!

Hmmm... Imorgon är det fredag....

Kanske det blir något pyssel då? Komentera vad jag ska göra isåfall :)

Jag skulle ju kunna lägga upp bilder på mina långa naglar... Men isåfall ska jag fixa dom riktigt fint :)


Kraaaaam på er! Vi ses!'

Kan komma ett till inlägg idag, det får vi hoppas! Ha det så bra så länge, mina bloggläsare.

 

Av coolapysseltjejen - 14 mars 2012 19:18

Japp! Gjorde den på picknik och jag blev faktist ganska nöjd!

 


HAHahahha en bild på sockerkakan <333


ÅÅhh goood <33



Kraaaam <33

Av coolapysseltjejen - 14 mars 2012 16:26

Hejsan!

Idag har jag bara tagit det lungt, är ju sjuk som ni vet :/

Jag vill och hoppas att jag kan komma till skolan imorgon ;)

Det har inte blivit mycket pyssel denna vecka, men hoppas nästa vecka blir en vecka fylld av pyssel :)


Aja... Kanske lägger in ett till inlägg idag..



Kraaaaaam <33

Av coolapysseltjejen - 13 mars 2012 19:19

Japp!

Vi hade det så mysigt!

Jag dukade det fint på bordet och hämmtade hela familjen.

Jag deckorerade kakan.( Jag bakade den oxå)

Den blev jättegod!

Bild på den snygga(och goda) kakan!

Bild på bordet där kakan stod:

Ps: Den kan vara en aning suddig, men ni ser väll? :)

   

Tyvärr så har jag inte hunnit(orkat) pyssla idag..

Har mest suttit vid datorn, kollat på Tv, bakat kakan m.m

Men en bild på en bild jag har ritat idag(och en bild jag ritade för en vecka sen).

Den jag ritade idag:

Lite suddig den oxå, men man ser ju <3

Bilden jag ritade förra veckan:

Upp och ner, heheheh <3


Kram på er alla! 

   



Presentation


Pysseltjejen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst med min pysselblogg, tycker ni!
 Allt!
 Att du ger mig pysseltips!
 Kollar på dina fina bilder!
 Dina söta saker!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något här:

KLockan är:

Klockan är:


Ovido - Quiz & Flashcards