Coolapysseltjejen

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av coolapysseltjejen - 16 maj 2012 17:14

Här kommer en bild på min söta och snälla hamster.

 


Söta lilla hamster! <33

Av coolapysseltjejen - 16 maj 2012 16:36

För ni som undrar vad jag har gjort idag så har jag varit på stan och kollat runt lite...

Hittade ett jättesnyggt läckert läppglans som var rött, se bild! Det kostade endast 5:-  

Imorgon blir det mer shopping och jag svänger förbi min favoritaffär, jo pysselaffären!

Längtar verkligen ;)

I alla fall, om jag hinner slänger jag in ett inlägg sen, men nu ska jag gå till min lilla hamster, kramisar från mig!

 

Inte så ''jätte'' bra bild men men..


Kramisar!

Av coolapysseltjejen - 16 maj 2012 12:58

Tycker ni om att dansa?

Om ni gör det så rekomenderar jag denna bloggen!

Dansbloggaren.bloggplatsen.se

Kolla den och hon blir superglad!



Kram!

Av coolapysseltjejen - 16 maj 2012 09:39

Godmorgon mina läsare!

Klockan blir snart 10 och jag städade precis mitt rum.

Idag ska jag inte göra något speciellt på morgonen, men sedan efter lunch åker jag och min familj in till stan och kollar runt lite. Det är alltid roligt att gå på stan ;)

Jag fick nyss en fråga att jag skulle lägga upp en bild på min söta hamster och det tyckte jag var en jättebra idé!

Men just nu så sover hamstern så det går inte så bra att ta kort just nu, men lite senare kanske! :)

Medans ni väntar på en bild på min söta hamster Princess så kan jag bjuda på en bra låt från YouTube :)


Hoppas ni tyckte låten var bra!


Vi ses lite senare idag :)


Presentation


Pysseltjejen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst med min pysselblogg, tycker ni!
 Allt!
 Att du ger mig pysseltips!
 Kollar på dina fina bilder!
 Dina söta saker!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något här:

KLockan är:

Klockan är:


Ovido - Quiz & Flashcards